hcf-polska.pl


HAUTE COIFFURE FRANCAISE
HISTORIA PRESTIŻU

Historia HCF zaczyna się w kwietniu 1945, kiedy kilku wybitnych fryzjerów paryskich podejmuje decyzję o założeniu klubu. Każdy członek klubu kierował prestiżowym salonem w obrębie trójkąta wyznaczonego przez Pola Elizejskie (Champs-Elysees), ulicę du Faubourg Saint Honore i alei Montaigne, czesząc paryską śmietankę towarzyską. Ich wizerunek zawodowy przyciągał już klientelę międzynarodową. Z upływem czasu, klub rozprzestrzenia się za granicą, zrzeszając fryzjerów z całego świata. L'Oreal, od początku, jest istotną częścią wspomnianego ruchu paryskiego i międzynarodowego. Przynależność do tego elitarnego klubu budzi uznanie środowiska zawodowego. Wobec niezależnych fryzjerów zrzeszenie ma potrójną misję do spełnienia: zachować artystyczną jakość kreacji w postaci dwóch kolekcji w roku, zapewnić ekonomiczny rozwój, wyłaniać nowe talenty dziś i jutro. Do jej wypełnienia dysponuje środkami komunikacji i technologiami, które przyciągają nowe pokolenia fryzjerów oraz spełniają oczekiwania nowoczesnej i aktywnej klienteli.

PARYŻ, ŚWIATOWY BLASK MODY

Paryż, stolica mody, promieniuje bardziej niż kiedykolwiek międzynarodowym blaskiem. Uczesanie łączy się ściśle z kolekcją, stając się pełnoprawnym trendem. Wyrafinowane uzupełnienie Haute Couture, może być również interesującą twórczością, nadając Pret-a-Porter tworzonym przez młodych kreatorów ostateczny kształt wyróżniający subtelny szyk właściwy Paryżankom. Nowe strzyżenia, uczesanie, innowacyjne koki, docenienie wartości koloru....HCF, kreator trendów, światowy nośnik mody zdradza swoim członkom tajniki kolekcji.


KLUB NIEZALEŻNYCH FRYZJERÓW

Międzynarodowa sieć, działająca w 42 krajach, zrzeszająca 1500wyróżniających się salonów fryzjerskich, posiadająca znak najwyższej jakości, HCF to klub niezależnych fryzjerów.

Kim są fryzjerzy?
Jednocześnie artystami, wysoko wykwalifikowanymi rzemieślnikami i szefami firm. Nie rzadko wpływowi w swoich lokalnych społecznościach, szczycą się wybitną klientelą wśród mężczyzn i kobiet, którą przyciąga doskonałość usług. Związani z modą i trendami, pozostają zawsze w pogotowiu.

HAUTE COIFFURE FRANCAISE SPEŁNIA OCZEKIWANIA.
W JAKI SPOSÓB?

- Położenie. Mieści się w centrum Paryża, stolicy mody, śledzi na bieżąco nowe trendy.
- Promocja. Wprowadza na rynek rocznie dwie kolekcje o wysokiej jakości artystycznej i technicznej prezentacji.
- Warsztaty techniczne. Organizowane przez L'Oreal i prowadzone przez zespoły kreatorów, którzy wyjaśniają członkom HCF techniki nowej kolekcji.
- Narzędzia marketingowe. Dwa wydania magazynu przeznaczonego dla klientów, plakaty i raporty tematyczne w prasie stanowią niezbędny nośnik informacji dla fryzjerów.
- Skuteczne szkolenia. Video i seminaria na temat rozwoju biznesu stanowią również niezbędne narzędzie.
Reklama międzynarodowa. Zespół kreatorów odwiedza kraje świata i prezentuje nowe kolekcje wszystkim członkom HCF.



Sekcja Polska H.C.F. powstała w 1998 roku z inicjatywy Pana Jacka Tatomira, aktualnie do stowarzyszenia należy 17 salonów. Celem naszym jest podnoszenie standardu usługi wprowadzanie najnowszych tendencji na rynek polski. Dwa razy w roku uczestniczymy w szkoleniach w Paryżugdzie zapoznajemy się z najnowszymi technikami koloryzacjii strzyżeń.W Polsce przez pokazy szkoleniowe i występy podczas festiwali przekazujemy te idee naszym polskim kolegom. Od pięćdziesięciu pięciu lat H.C.F. stara się o podniesienie jakości i nowatorstwo w tym wspaniałym zawodzie fryzjera .